Tuesday, July 28, 2020

මං ආදරෙයි

මලිංද නැගිටපං බං.... ගෙදර යන්න ඕනි බං දැන් රෑ වෙලා......,

තිලංකගේ  කෑ ගැසීම මට ඇහුනේ හුග වේලාවකින් පසුවය..

යමං බං.දැන් දොලහටත් කිට්ටුයි....

තිලංකත් මමත් අසංකයාත් සිකුරාදා හැන්දෑව ගෙවන්නේ මධුවිතත් සමගය..එක වසරේ පටන් පාසල් ජීවිතය අවසාන වන තෙක් එකට හිටි අපට බෙදා හදා ගන්නට නොහැකි දෙයක් නැත්තේය.විවිධ ක්ෂේත්‍ර වල රැකියාව කල අපි අපේ ගැන කතා කරන්නට හැම සිකුරාදාම හමු වීම අරුමයක් වූයේ නැත.

වැඩක් නෑ බං.මට තව බොන්න ඕනි.. අරන් වරෙන්.... තිලංකගේ කතාවට ඔලුව නොඋස්සාම මං කෑ ගෑවෙමි.

කරන හැම දේම අවරට යෑමත්, වසර ගණනක් පුරා බලාපොරොත්තුවෙන් හිටි ආදරය මගහැරී යාමත් නිසා මට අවශ්‍ය උනේ සියල්ල අමකත වන තුරු මධුවිතෙන් සප්පායම් වන්නටය.මුලින් ගෙනා බෝතලය අවසන හෝටලයේ මේසයට ඔලුව තබා ගත් මට නැවත නැගී සිටින්නට සිහියක් වූයේ  නැත.

මට උදානි මිස් උනා අසා.. මං ඒකිට බොක්කෙන් ලව් කලා මචං....., දෑස පියාගෙනම අසංකයාගේ දෑත අල්ලන් බමන මතින් මං කියෙව්වෙමි.

මලියා...., උඹ තනියෙන් ලව් කලාට ඒකි දන්නෙ නෑනෙ බං....

එහෙම නෑ බං... මං ඒකිට ඇගෙව්වා......

අගවල වැඩක් නෑ මලියා... කෙලින් කියන්න තිබ්බෙ.., උඹ ඒකි එක්ක කනෙක්ෂන් එකක් තියෙනව කියල ක්ලාස් එකේ හැමෝම හිතුවා..

උඹ හිතන්නෙ උදානි මට අකමැතියි කියලද තිලා? කියපං මට!

පිස්සු කෙලින්න එපා මලියා... ඒකි උඹට පුදුම විදියට සැලකුවෙ.. හැබැයි උඹ අහන්න පරක්කු වෙන්න වෙන්න ඒකි හිතන්න ඇති උඹ යාලුවෙක් විතරයි කියලා

මට වැරදුනා මචං...මං ඒකිට පට්ට ආදරෙයි....මට ඉසුුරුවා ගැන ඉරිසියයි බං

අසා ප්ලීස්...... තව බාගයක් ගෙනෙන්.. මට බොන්න ඕනි. මගේ අඩවැඩියාව ඉවරයක් නැති තැන අසංකයා බාර් එකට යන්නට ඇත.මට මතක ඇති ඉදිරි කාලය පුරාවට මා ලගින් හිටියේ තිලංක පමණි.


මලියා.. උඹ හිතිං ලව් කරල වැඩක් නෑ බං බොක්ක.ඒකිගෙන් කෙලින් අහන්න තිබ්බෙ.බලපං ඉසුරුවා කියන්නෙ  කොහේ හිටපු එකෙක්ද.හැබැයි ඌ කෙලින් ඇහුවා.ඒකි ඕකේ උනා.. හිත හදාගනින් බං

මං තවම එතිට ආදරෙයි බං....

මට මතක එපමණය.. පහුවෙනිදා ඇහැරුනේ අසංකගේ අම්මා ගෙනා තේ කොප්පය බීමටය...



No comments:

Post a Comment