Saturday, February 8, 2020

මං මාව හොයනවා

ඉපදිලා දශක ගානකට පස්සෙ, පාසල් ජීවිතය, රැකියා,ව්‍යාපාර, වවාහය ආදී කාරණා ගොන්නකට පස්සෙත් මං මාව හොයනව..

මං කවුද? මොනවටද මං දක්ෂ? තවමත් අභිරහසක්


ආස දේවල බොහොමයි.ඒත් තවමත්  ඒ දේවල් ලගා කරගන්නෙ කොහොමද කියල මං දන්නෙ නෑ.කොටින්ම, දැන් ගෙවන අස්ථාවර ජීවන රටාව නතර කරගන්නෙ කොතනින්ද කියලවත් මං දන්නෙ නෑ


මං, පැහැදිලිවම අතීතකාමියෙක්! අතීතයේ සුන්දර දේ ගැන හීනෙනුත් කල්පනා කරන, වර්තමානය නිකන්ම ගලාගෙන යන්න දෙනවදවත් කියල දන්නෙ නැති පරාණයක්.


බොහෝ පිරිසක් ආශ්‍රය කරල දැන් ඒ කවුරුත්ම ලග නැති උනාම දැනෙන පීඩනය දරා ගන්න පුරුදුවෙන ගමන් නිසා වෙන්නත් ඇති.නොගැලපෙන පිරිසක් බව දැන දැනත් මේ වටපිටාව තල්ලු කරපු පිරිසක් එක්ක ඉන්න එක හිතට වදයක්.


හිතපං, මාසෙකට වතාවක් දෙකක් ලගම ඉන්න යාලුවො ටික එක්ක සෙට් වෙලා කරපු ගොංකම්, අමාරුකම් ගැන බොක්ක ගොඩ දාපු එකෙක්ට හිතේ තියෙන පීඩනය නිදහස් වෙනකන් කියවන්න,බියර් එකක් බොන්න, විශ්වාසවන්ත එකෙක් නැති උනාම දැනෙන කාලකණ්ණිකම...


හැමදේම තනියම කරගන්න පුරුදුවෙන ගමන්.තාවකාලික මිනිස්සු එක්ක ජීවිතේ බෙදාගන්නවට වඩා තනියෙන් විදින්න පුරුදු වෙන එක විශ්වාසයි.



No comments:

Post a Comment