Friday, November 8, 2019

හැමිනුනා



මෙවර ජනාධිපතිවරණ තරගය ආරම්භයේ දී සිට මේ සටහන ලියැවෙන,එනම් ජනාධිපතිවරණයට දින 7ක් පමණක් ඉතිරිව ඇති මොහොත දක්වා මගේ තේරීම ගෝඨාභයයි.ඒ ඔහු සර්ව සම්පූර්ණ නිසා නොව ප්‍රධාන අපේක්ෂකයන් දෙදෙනාගෙන් හොදම තෝරා ගැනීම ඔහු බව මා විශ්වාස කරන නිසාය.

ප්‍රතිවාදියාගේ මෙන් දේශපාලන වේදිකාවේ බහුල අත්දැකීම් නැති ඔහුට යටි ගිරියෙන් කෑ මොර දෙන්නට නොහැකි වීම ගැන මට ප්‍රශ්නයක් නැත.ඔහු විවිධ ක්ෂේත්‍ර වලට නවීන තාක්ෂණය මුසු කර රටට ලැබෙන ප්‍රයෝජනය වැඩි කරගන්නට සැලසුම් සකස් කරනා ආකාරය දෙස මා උනන්දුවෙන් අවධානය යොමු කලේ මරදානේ ඇති කල තාක්ෂණික උද්‍යානයේ ප්‍රයෝජනය පිලිබදව යම් වැටහීමක් ඇති නිසාය.

සාපේක්ෂව ඔහුගේ කතාවේ විනය සහ පැහැදිලි අනාගත සැලසුම් නිසා මගේ තේරීම පිලිබදව දෙවරක් කල්පනා කරන්නට අවශ්‍ය නොවීය.සජිත් ප්‍රේමදාස මහතා සුපුරුදු පරිදි තමන්ගේ තෑගි මල්ල ලිහා අරිමින් යන යන තැන  කවටයාගේ චරිතය රගපෑම නිසා ඔහු ගැන සලකා බැලීමක් අවශ්‍ය වන්නේ නැත. ගෝඨාභයගෙන් නොඇසුනු ප්‍රතිවාදියා ට මඩගැසීමේ තුඡ්ඡ ක්‍රමය ඊයේදී එලි බසින්නේය.දුප්පතුන්ට නැගී සිටින්නට මාලුවෙක් වෙනුවට බිලී පිත්තක් දෙන්නට (සමහරවිට අප ඔසවා තබා සිටි) සිටි ගෝඨා අද, දුප්පතුන්ට සහන මල්ලක් දෙන බව ප්‍රකාශ කර හැමිනුනේය (මට අනුව) !!!
දැන්,
 ආයෙමත් මගේ ඡන්දය මැද තැනකට ගෙනාවෙමි., තොපි දෙදෙනාගෙන් එකෙක් පුලුවන් නම් දිනාගනිල්ලා!

4 comments: