Sunday, October 21, 2018

සල්ලි

මං මීට ගොඩක් කාලෙක ට කලින් හිතපු දෙයක් තමයි මුදල් කියන්නෙ අංක එක කියල.බොහෝ අය මගේ මතේට විරුද්දව අදහස් දැක්වීමත්,හැසිරීමෙන් මුදල් කියන්නෙ තවත් එක් දෙයක් විතරයි කියල මට ඒත්තු ගන්නන්න කටයුතු කරපු නිසා මුලින් කිවුව මගේ අදහස යටපත් උනා.ඒ අදහස මගේ හිතට එන්නෙ අහම්බෙකින් නෙවෙයි.මගෙම අත්දැකීම් නිසා දැනුනු දේවල්.මේ වෙද්දි යම් පදනමක් ඇති කරන් හිටියත් මීට අවුරුදු 15කට විතර කලින් අත්වින්දෙ මීට බොහොම අමාරු ජීවිතයක්.ඒ තත්වෙ නිසාම බොහෝ තැන් වලින් මාව ප්‍රතික්ෂේප උනා.දැන් ඉස් මුදුනින් පිලිගන්න තැන් වලින් පවා.එහෙම තැන් වලින් ප්‍රතික්ෂේප වෙන්න මූලිකම හේතුව මුදල්!
             
                ඉතිං මං මුදල් හොයන්නෙ කොහොමද කියල උනන්දු උනා.කාලෙ වැරද්දද මගේ වැරද්දද කියල තවම දන්නෙ නැති උනත් ඒ උත්සාහ කරපු හැම එකක්ම ලේසියි වගේ පිටට පේන අති දුෂ්කර මාර්ග.මං ඒවයින් අසාර්ථකයි.හැම වෙලේම ලගින් ඉන්න හිතවත්තු නිසා කොන්ද කෙලින් තියාගන්න පදනමක් හැදෙන්නෙ ඒ අසාර්ථක උත්සාහ වලින් පස්සෙ.බොහෝ දුර ගමකින් පස්සෙ ආයෙමත් පරණ  අදහස මගේ ඔලුවට එනව.ඒ අත්දැකීම් මහ ගොඩක් ලැබුණටත් පස්සෙ.ලගින්ම ඉන්නව කියල හිතං  හිටපු අයගෙම හැසිරීම් නිසා මං ස්ථිර කරනව.සල්ලි අංක එක!!!

2 comments:

  1. Looks like you are still lost my friend. Only until you have money, you will see/think money is first and other things are secondary in life. When you have money, then money become secondary (unless you think no limit for greed)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i am not greedy for money bro.i just want to earn to fulfill by basics.thats it!

      Delete