Saturday, September 15, 2018

පිරිමි

"අයියෙ.., අරක ගත්තද?"
"ආ මල්ලි, නෑ ඔයා කොහෙන්ද තිබ්බෙ?"
(යහලුවෙක් පෙන්වමින්)   අරුන්ගෙ කඩෙන්
"මං ගන්නම් මල්ලි.. එදා ඔයා තියල තිබ්බෙ අඩුවෙන් නෙ.. ඇරියස් එකක් තියෙන නිසා මං අතින් දැම්ම"
"ඒකනෙ... දවස ගානෙ ආව නම් ඕක එච්චර හිර වෙන්නෙ නෑ අයිය"
"කොහෙද මල්ලි ... වැඩ කරපු අනිත් එකා අයින් උනාට පස්සෙ ඒ වැඩ ටිකත් මට පැටවුනානෙ.. ඔයාලව ෆෝන් එකෙන් හරි බැලන්ස් කරතැකි.පොලු කාරයො එහෙම බෑනෙ.ඉතිං උන් ලගට දවස ගානෙ යනව"
"අඩේ එහෙමද...... අයින් උන එකාගෙ පඩියත් එක්ක හම්බෙනව නම් අවුලක් නෑ නෙ ඉතිං
පඩිය නම් හම්බෙනව මල්ලි.. ඒ උනාට එපා වෙනව..පට්ට ප්‍රෙෂර් එකක් නෙ."
"අඩෝ උඹ මොකේද යන්නෙ?"
"කාර් එකේ බං"
"මේ... මල්ලිගෙ වාහනේද?"
"නෑ අයියෙ ..මගේ එක පහල"
"මේ ගෑනුන්ගෙ රෙද්දවල් නොතිබ්බ නම් අපිටත් වාහනයක් ගන්න කාලෙ හරි"
"ඒක තමයි.. ගමු එකක්"
"කොහෙද මල්ලි..තව අවුරුද්දකින් තමයි මගේ ලෝන් ටිකෙන් නිදහස් වෙන්නෙ.. එතකන් හිතන්නවත් බෑ."
"අඩේ මටත් එහෙමයි අයියෙ.. ලබන නොවැම්බර් වෙනකන් ගැටගහගන්න පුලුවන් උනොත් ගොඩ.."
"වෙඩින් එක ලොකුවට ගන්න ඕනි කියල ගෑනි මැරෙන්න හැදුවනෙ.නෝමල් වෙඩිමක් අරන් වැඩේ ෂේප් කරගත්ත නම් මෙලහකට වාහනේකුත් අරං"
"ගෑනුන්ගෙ ආසාවනෙ අයියෙ"
"කියල වැඩක් නෑ මල්ලි.. "
"අපි එක ගමේ කියල ගෙදරින් එච්චර කැමැත්තක් තිබ්බෙ නෑ.. මොනව කරන්නද අන්තිමට ඔක්කොම මගේ කරපිට..මල්ලිට කියන්න දෙවෙනි දවසෙ දෑවැද්ද කියල කෙල්ලගෙ පැත්තෙන් මොනවත් ගේන්නෙ නෑ කියල දැන ගත්තම මට කරගන්න දෙයක් තිබ්බෙ නෑ.. උවමනාවකට නෙවෙයි මල්ලි.. ඒ උනත් තමන්ගෙ දුව බන්දල දුන්නම ඕනිම කෙනෙක් අඩු තරමෙ කණ්ණාඩි මේසයක් වත් අරන් එනවනෙ.එහෙමවත් නෑ කියල ගෙදර අය දැනගත්තොත් තිබ්බ ඔරොප්පුව ඩබල් වෙනව"
"අම්මට සිරි.. කොර සීන් එකක් නේද?"
"ඔව්.. අන්තිමට මං මගේ සල්ලි වලට දම්රෝ එකෙන් සෙටියයි අල්මාරියයි කණ්ණාඩි මේසෙකුයි අරන් ගෙදරට යන වෙලාවට මනමාලිගෙ පැත්තෙන් ගේනව වගේ පේන්න සෙට් කරල ෂේප් උනේ.."
"ඔය රෙද්දෙ ණය ටික නොතිබ්බ නම් දගලන්න ඕන නෑ මල්ලි"
"ආ.. හෙලෝ .... ඔව් ඔව්.. ඉන්න මං එන්නම්...... මං ගිහිං එන්නම් මල්ලි..."
"එළ අයියෙ
"මේ මාසෙවත් පොඩි කට්ටක් කාල ඇරියස් නැතුව  වැඩේ අරන් යං (අත වනමින් පිටව යයි)
"හා අයියෙ ගේමක් ගහමු.."


පිරිමි අපි, අසරණයි ඔව් සහතිකයි!

No comments:

Post a Comment