Thursday, June 7, 2018

ඇපකරය

තාත්තා මිය ගියේ මං දෙක වසරේ ඉගෙන ගනිමින් සිටියදීය.ඉතිං තාත්තා ගැන මට ඇත්තේ අල්ප මාත්‍ර මතකයකි.මං ඔහු නොහදුනමි.නෑදෑයනුත් හිතවතුනුත් කියන ගුණ දොස් මගින් මං තාත්තා මවාගෙන සිටිමි.නමුත්, මං අම්මා හදුනමි.මට ලැබුණු වටිනාම දේ ඇයයි.ඒ ධෛර්යයට,ඒ දරාගැනීමට තව බොහෝ දේ ලිවිය හැක.
            මට ඊලගට වටින්නේ කවුදැයි ඇසුවොත් අවිවාදාත්මක පිලිතුර මිතුරන් යන්නයි.මේ පිරිස ලබන්නට ඔවුන්ගේ කාරුණිකත්වය අත් විදින්නට ආත්ම ගණනක් පිං රැස් කරන්නට ඇත.මා ඔවුන්ගෙන් විදි කරදර අතලොස්ස මෙන් නොව මා නිසා ඔවුන් විදිමින් පවතින කරදර ප්‍රමාණය අති විශාලය.මා දෙපයින් සිටුවන්නට ඔවුන් වෙහෙසුනු හැටි දන්නේ මා ය.පාසල් කාලයෙන් පසු කොහේ දෝ ගසාගෙන යන්නට තිබූ ජීවිතය අද මෙතැන තිබෙන්නේ ඒ මිතුරුකමට පිං සිදු වන්නටය.මං එයට ආ වඩමි.ප්‍රති උපකාර නොපතා ලගින් ඉන්නේ ඔවුහුය.

         එක්තරා කාලයක ජීවිතය අසරණකමේ අන්තයටම ගිලී තිබුණු කාලයක් විය.ලගින්ම හිටි මිතුරන්ට ඒ ගැන ඉව වැටුණා විය යුතුය.උපයන කාලයක නොසිටි ඔවුන් කලේ මිලදී ගන්නා ඇදුම් මටද සෑහෙන ලෙස තෝරා ගැනීමය.අපි ඒ සියල්ල මාරුවෙන් මාරුවට ඇන්දෙමු.ඒ සියල්ල ජීවත්ව සිටින තාක් කල් අමතක නොවෙනු ඇත.
         හදිසියේ මේ සටහන කුරුටු ගෑවුනේ ඥාතිකමට එහා ගිය මිතුරුකමින් මා සැලකූ පුද්ගලයෙකුගේ යෝජනාවකින් කලකිරුණු නිසාය.එක්තරා අවස්ථාවකදී මට යම් මුදලක් අවැසි වූ විට පිහිටට හිටියේ මේ ඥාතියාය.අවශ්‍යතාවය කී සැණින් එකග වූ නිසා මා සිතා සිටි මිත්‍රත්වය තවත් තහවුරු වූ බවක් දැනෙන්නට විය.මේ අතර තුර, ටික දිනකට මට අවශ්‍ය නොවන වටිනා උපකරණයක් කලින් කී ඥාතියාට  ප්‍රයෝජනවත් වන බව දැනුනු නිසා නැවත මට අවශ්‍ය වන තෙක් භාවිත කිරීම පිණිස ලබා දුන්නෙමි.ගනු දෙනුවත් උපකරණයත් අතර සම්බන්ධයක් නැත.ගණු දෙනුව සිදු කල මොහොතේදීවත් එවැන්නක් කතා උනේ නැත. දැන් මුදල මා අතේය.භාණ්ඩය ඥාතියා ලගය.

                     මෑතකදී මුණ ගැසුනු ඥාතියා අපූරු යෝජනාවක් ඉගි කලේය.එනම් මුදල පියවන තාක් කල් ඇපකරයක් ලෙස භාණ්ඩය රදවා ගැනීමටය.මිතුරන් ගේ අගය මිල කල නොහැකි බව තව තවත් තේරුම් යන්නේ මෙවැනි අවස්ථා වලදීය.ඥාතියාගේ මුදල මෙන් දහගුණයකටත් වඩා වටිනාකමින් යුත් ගනු දෙනු මා මිතුරන් සමග කර ඇතත් මා මෙවැනි තත්වයකට මුහුණ දී නැත.මට දැනුනේ ඒ නිසාය.ඥාතියා මිතුරන් ගනයේ ලා සැලකූ නිසාය.

            ඉතිං, මිතුරු ඥාතීන්ට පණ දෙන්නට නම් ඇපකරයක් ඇවැසිය

No comments:

Post a Comment